Ta kontakt for en gratis befaring! 92 25 16 87

Våre bedriftskunder

Referanse fra media

Referanser fra kunder

 

"Vi fikk fantastisk hjelp fra Janne i Smart Organiseing & Design som kom hit med veldig konkrete planer etter å ha vært på befaring. Godt forberedt, effektiv, dyktig og ikke minst et herlig vesen og ha i hus!

Engasjementet smitter :)
Hun hjalp oss med å få orden på tre store boder, med løsninger vi aldri hadde tenkt på selv. Endelig fikk vi oversikt over hva vi hadde der, kvittet oss med masse og fått et system det er lett å følge senere.

Vi fikk også endelig orden på et kaotisk vaskerom - som nå har blitt et rom vi kan bruke som det det var ment. Janne kom i tillegg med forslag til innredning/forbedring for optimalisering av vaskerommet. Vi har endelig fått orden i klær og fått hjelp til logistikk med små barn i ulike rom. Rett og slett hjelp til det vi ikke har hatt tid og overskudd til - som gjør hverdagen vår såå mye enklere.

Vi kommer til å bruke Janne igjen og anbefaler henne varmt til andre!"

- Hilde og Tobias -

 

 

"Smart Organisering & Desgin var hjemme hos oss i 6 dager og hjalp oss å organisere hele huset.
Det har gått nesten 2 mnd og jeg kjenner på en takknemlighet hver dag
for den jobben som ble gjort.
Jeg har systemer som fungerer supert i hverdagen, i tillegg til at det ser pent ut.
Det er enkelt å rydde ting på plass, barna hjelper til med ryddingen og det er mer motiverende å gjøre de dagligdagse oppgavene som klesvask.
Jeg anbefaler å være med på hele prosessen for det lærte jeg utrolig mye av. Jeg kjenner på mer overskudd i hverdagen og at jeg får løftet blikket for andre prosjekter. 
Å starte opp og gjennomføre en så omfattende ryddeprosess hadde jeg aldri klart alene. 
Dette er de best investerte pengene jeg har brukt og jeg kommer ikke til å nøle med å be om hjelp fra Smart Organisering & Design igjen.
Tusen takk for hjelpen!!"
 
- Lene - 


"Vi fikk veldig god hjelp av Smart Organisering & Design med å planlegge fager og interiør. De har også motivert meg til å pakke ned/selge/gi bort leker og andre ting vi ikke har bruk for lenger. 

Rommene ble så mye finere med litt farge på veggene og møbler som passet til. 

Tusen tusen takk, flinke gjengen❤️
Vi er så takknemlig og glade for at du tar på dere reiseoppdrag også!
Dere er verdt hver eneste krone!"

-Anja-

 


"Tusen takk for fantastisk god hjelp ! Vi hadde aldri fått til det selv og jeg merker alt er enklere allerede💜

I tillegg fikk vi ånden til å ta tak i rommene oppe og garasjen selv, etter at dere dro, så nå er alt på stell!!"

Det er så deilig å slippe og vasse i leker og ha null kontroll på klær.
Nå har vi full oversikt og bruker kun 5-10 min på kvelden så er alt på plass:)
Tusen takk!"

- Cathrine -


"Jeg trengte hjelp til å pakke ut, rydde på plass og organisere den lille leiligheten jeg hadde flyttet inn i.

Der var Smart Organisering & Design virkelig et funn!
To hyggelige, effektive og omgjengengelige damer dukket opp, jobbet seg gjennom flyttelasset, ryddet og organiserte skap, skuffer og boder, fant smarte løsninger og fikk dem på plass, hjalp meg å bli kvitt ting jeg ikke trengte og lagde et system i leiligheten som er lett å følge og gir meg ro i sjelen. 

Dette var vel anvendte penger!"

- Gunnbritt -

DIGITAL VEILEDNING

Dette er for deg som vil gjøre rydde- og organiseringsjobben på egenhånd, men ønsker støtte og veiledning i prosessen. 

  • Videosamtaler med veiledning og tett oppfølging
  • Hjelp til å lage gode systemer til ditt hjem
  • Oppmuntring når motivasjonen butter
  • Velg mellom enkelt timer eller pakker med flere timer over en periode.

Priser:
Enkelttime kr 899,-
3 timer over 3 uker kr 2500,-
6 timer over 6-8 uker kr 4500,-

BOOK NÅ!

Vi garanterer

  • Mer tid til de viktige tingene i livet
  • En langsiktig og enkel løsning, som selv barn og mann kan bruke.
  • Vi behandler hjemmet ditt med den største forsiktighet og respekt

Janne Nesset Kristiansen

Tlf: 922 51 687

E-post:

[email protected]

Erika Hexeberg

E-post:

[email protected]