Ta kontakt for en gratis befaring! 92 25 16 87

VÅRE TJENESTER

Ingen skuff er for liten. Ingen bod er for stor!  

Uavhengig av hvilken tjeneste du velger, er vårt fokus å gi deg og din familie den beste løsningen, sånn at dere slipper å bruke tid på å lete etter ting eller på å rydde.

Vi organiserer problemområdene i hjemmet ditt og utvikler gode systemer som er skreddersydd til din personlighet og familiens vaner og behov. Vi eliminerer kaos og sørger for et system der du raskt og enkelt finner tingene dine. Hver gang. 

Våre løsninger er både flotte og funksjonelle, og lar deg oppleve hjemmet ditt på en ny måte. Luftigere, ryddigere og vakrere. Og den tiden du vanligvis bruker på rydding og leting hver dag? Den kan du bruke på de tingene som virkelig betyr noe!
En vel verdt investering i hjemmet og deg selv!

Tjenestene tilbys i hele landet!

RYDDE- OG ORGANISERINGSTJENESTER

Ønsker du at vi tar oss av hele ryddejobben for deg eller ønsker du å være med på hele eller deler av prosessen?
Vi tilbyr pakker i ulike størrelser og tilpasser dine behov.

BEFARING

Før et prosjekt, kommer vi hjem til deg på en befaring eller vi foretar en digital befaring, hvor vi blir litt kjent og hvor du viser oss rundt og forteller om prosjektet ditt.
Gjensidig kjemi er viktig for at du skal være komfortabel med den som kommer hjem til deg. Befaringen er gratis.

VEILEDNINGSTIME

Dette passer bra for deg som ønsker veiledning, tips og råd til de ulike rommene dine. Kom i gang med ryddingen, og fortsett selv når vi har gått. Vi ser på visjonen for hjemmet ditt, lager en fremdriftsplan for ryddingen og ser på hvilke metoder som kan være aktuelle for deg. 

Pris pr time: kr 1499,-


PAKKETILBUD

I de fleste prosjekter av litt størrelse, lønner det seg å velge et pakketilbud.
Er du usikker på hvor mye hjelp du trenger og hvor lang tid det vil ta, kan du starte med en mindre pakke og oppgradere underveis.
 

STARTHJELP

Dette er et fint alternativ hvis du ønsker hjelp til ett konkret rom eller om du har flere småprosjekter.
Den passer også fint hvis du ønsker litt sparringshjelp til de ulike prosjektene dine og hjelp til å komme i gang, men ikke vet i hvilken ende som kan være lurt å starte.
Denne økten består av 5 timer.
Investering kr 6900,-

LITEN PAKKE

Denne pakken passer for deg som bor i et lite hus eller en liten leilighet, eller som bare trenger hjelp med en liten del av et ryddeprosjekt. F.eks. kjøkken, garderobe eller gangen. 

• Pakken består av 15 timer
Investering kr 13 000,-

MELLOMSTOR PAKKE  

Denne pakken passer for deg som bor i et mellomstort hus eller leilighet, eller som ønsker hjelp til litt større prosjekter. Passer for deg som ønsker å ta ryddereisen over litt tid, og som kan gjøre litt selv mellom øktene.

• Pakken består av 30 timer

Investering kr 25 000,-

STOR PAKKE *Mest populær*

Denne pakken passer for deg med et mellomstort til stort hjem. Perfekt for deg som er klar til å stå løpet helt ut for å få et smart organisert hjem, eller som som ikke har mulighet til å gjøre så mye selv mellom øktene. 

• Pakken består av 50 timer

Investering kr 37 000,- 

VIP 1

Denne pakken er for de med et større hjem og som trenger hjelp til å organisere absolutt alt av rom, skuffer, skap, minner, klær og diverse gjenstander.

  • Pakken består av 70 timer

Investering kr 48 000,-

VIP PAKKE 2

Denne pakken er for de med et større hjem og som trenger hjelp til å organisere absolutt alt av rom, skuffer, skap, minner, klær og diverse gjenstander.

  • Pakken består av 100 timer

Investering kr 68 000,-

Er du usikker på hvilken pakke som passer deg?

Ta kontakt for en uforpliktende prat - så finner vi den perfekte løsningen for ditt prosjekt!

 

Book nå!

REFERANSER


"Vi fikk fantastisk hjelp fra Janne som kom hit med veldig konkrete planer etter å ha vært på befaring. Godt forberedt, effektiv, dyktig og ikke minst et herlig vesen og ha i hus!

Engasjementet smitter :)
Hun hjalp oss med å få orden på tre store boder, med løsninger vi aldri hadde tenkt på selv. Endelig fikk vi oversikt over hva vi hadde der, kvittet oss med masse og fått et system det er lett å følge senere.

Vi fikk også endelig orden på et kaotisk vaskerom - som nå har blitt et rom vi kan bruke som det det var ment. Janne kom i tillegg med forslag til innredning/forbedring for optimalisering av vaskerommet. Vi har endelig fått orden i klær og fått hjelp til logistikk med små barn i ulike rom. Rett og slett hjelp til det vi ikke har hatt tid og overskudd til - som gjør hverdagen vår såå mye enklere.

Vi kommer til å bruke Janne igjen og anbefaler henne varmt til andre!"

- Hilde og Tobias -

 

 

«Janne og teamet hennes var hjemme hos oss i 6 dager og hjalp oss å organisere hele huset.
Det har gått nesten 2 mnd og jeg kjenner på en takknemlighet hver dag
for den jobben som ble gjort.
Jeg har systemer som fungerer supert i hverdagen, i tillegg til at det ser pent ut.
Det er enkelt å rydde ting på plass, barna hjelper til med ryddingen og det er mer motiverende å gjøre de dagligdagse oppgavene som klesvask.
Jeg anbefaler å være med på hele prosessen for det lærte jeg utrolig mye av. Jeg kjenner på mer overskudd i hverdagen og at jeg får løftet blikket for andre prosjekter. 
Å starte opp og gjennomføre en så omfattende ryddeprosess hadde jeg aldri klart alene. 
Dette er de best investerte pengene jeg har brukt og jeg kommer ikke til å nøle med å be om hjelp fra Janne igjen.
Tusen takk for hjelpen!!»
 
- Lene - 

"Vi fikk veldig god hjelp av Janne med å planlegge fager og interiør. Hun har også motivert meg til å pakke ned/selge/gi bort leker og andre ting vi ikke har bruk for lenger. 

Rommene ble så mye finere med litt farge på veggene og møbler som passet til. 

Tusen tusen takk, flinke Janne❤️
Vi er så takknemlig og glade for at du tar på deg reiseoppdrag også!
Du er verdt hver eneste krone!

-Anja-

 

 

"Tusen takk for fantastisk god hjelp ! Vi hadde aldri fått til det selv og jeg merker alt er enklere allerede💜

I tillegg fikk vi ånden til å ta tak i rommene oppe og garasjen selv, etter at dere dro, så nå er alt på stell!!"

Det er så deilig å slippe og vasse i leker og ha null kontroll på klær.
Nå har vi full oversikt og bruker kun 5-10 min på kvelden så er alt på plass:)
Tusen takk!

- Cathrine -

COVID-19

Vi tar Covid-19 på største alvor og forholder oss til avstandsregler, i tillegg til at vi bruker munnbind og hansker i alle våre rydde- og organsieringsoppdrag. Ved det minste symptom enten fra vår side eller kundens, vil oppdraget bli utsatt til man er symptomfri.

DIGITAL VEILEDNING

Dette er for deg som vil gjøre rydde- og organiseringsjobben på egenhånd, men ønsker støtte og veiledning i prosessen. 

  • Videosamtaler med veiledning og tett oppfølging
  • Hjelp til å lage gode systemer til ditt hjem
  • Oppmuntring når motivasjonen butter
  • Velg mellom enkelt timer eller pakker med flere timer over en periode.

Priser:
Enkelttime kr 899,-
3 timer over 3 uker kr 2500,-
6 timer over 6-8 uker kr 4500,-

Book nå!

Vi garanterer

  • Mer tid til de viktige tingene i livet
  • En langsiktig og enkel løsning, som selv barn og mann kan bruke.
  • Vi behandler hjemmet ditt med den største forsiktighet og respekt