ORGANISERING AV REKVISTAROM/KOPIROM

HVORDAN STÅR DET TIL PÅ REKVISITAROMMET/KOPIROMMET?

  • Er det rot og kaos, og frustrerende å finne fram? 
  • Blir du irritert og sur hver gang du må inn der og hente noe?
  • Føler du at rommet stjeler all energi fra deg hver gang du går inn i det?

Rekvisitarom/kopirom og andre lignende "ikke-rom" blir ofte litt glemt på en arbeidsplass.
"Det er jo ingen andre enn oss som skal inn der, så det er da ikke så farlig hvordan det ser ut!" 
Allikevel melder de ansatte om stor frustrasjon og irritasjon over å måtte innom der flere ganger i løpet av dagen. 

Forskning viser at det fysiske miljøet påvirker hvordan vi har det, humøret vårt og hvordan vi tar avgjørelser. Når flere mennesker deler ulike fellesområder på en arbeidsplass, er det desto viktigere at rommet fungerer for alle som bruker det, og at det ikke er rom som tapper oss for energi hver gang vi er innom.

Er det ikke bare å rydde litt?


"Vi har prøvd ALT! Men rommet blir like raskt kaos igjen!"


Dersom dere erfarer at visse områder blir fort rotete og lite hensiktsmessige, hjelper det dessverre lite å gå på nok en ryddeøkt.
Slike problemområder er et symptom på systemer som enten mangler, eller er mangelfulle. 

Vi i Smart Organisering & Design hjelper din bedrift å finne de riktige løsningene for dere. Vi kan bistå med alt fra tilrettelegging, organisering og design av avgrensede rom og områder, til en fullstendig gjennomgang av de fysiske lokalene. 

Benytt deg av vår erfaring og kompetanse, og gå en ny jobbhverdag i møte!

BOOK EN GRATIS BEFARING

VI SØKER AMBASSADØRER!

Vi ønsker nå å komme i kontakt med bedrifter som er usikker på hvor skoen egentlig trykker, og som har lyst til å teste tjenestene våre til en sterkt redusert pris, for å se om vi kan være det dere trenger!

Ta kontakt for en uforpliktende prat!

Kontakt